vrijdag 10 mei 2013

Online de wedstrijd in Lanzarote volgen?

Op de dag van de wedstrijd zelf (zaterdag 18 mei) kan je, als alle techniek het toelaat, volgen op www.ironmanlive.com. Nu staat daar nog niks op maar er komt dan wel een vrij opvallende link.

We starten om 8u Belgische tijd (7u Lanzarote), mijn nummer is 470. Normaal kan je er de tijden volgen op een heel aantal tussenpunten tijdens de 3 onderdelen. Ik hoop als alles goed gaat ergens rond 20:00 à 21:00 Belgische tijd aan te komen (1u15 zwemmen, 6u15 fietsen, 4,5 à 5u strompelen + 30min totaal aan wissels en sanitaire stops). Maar de tijd is bijzaak, eerst aankomen uiteraard.Ik ga dus waarschijnlijk wel het begin van het Songfestival missen, voor de eerste keer in 32 jaar ... ;-)

Meer info over deelnemers en parcours vind je op www.ironmanlanzarote.com. Hier komt waarschijnlijk ook nog wel een link naar het live verslag.

Op sommige wedstrijden staat ook webcam aan de finish maar dat kan ik hier niet zeggen.

Vergeet ook niet de tijden van enkele kennissen te volgen: Bert Jammaer, François Hemgenberghs en Marc De Ren. Ik ga de ene al beter kunnen volgen dan de andere ....

+ Je kan zaterdag 11 mei al eens oefenen om Ann Fidlers & Gunther Dieltjens te tracken in Mallorca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten